zaterdag 31 maart 2012

Advies aan Tofik Dibi

Tofik Dibi, de 'redelijke' moslim in de Groen Links fractie, is in meerdere opzichten een probleem: enerzijds blijft hij, vanwege zijn zgn. 'gematigdheid' een excuus vormen voor links om te verwachten 'dat het wel goed gaat komen met de islam in nl', anderszijds streeft hij, als moslim zijnde, gewoon naar islamisering van Nederland.

Vraag is dan echter: wat voor beeld heeft Tofik van deze 'versie' van de islam er dan uit moet gaan zien?

Ik vermoed, dat onze Tofik bij zichzelf denkt: 'ik verenig zowel homosexualiteit als islam in mij, dan moet dat voor de nl samenleving ook gaan lukken'. Met deze gedachte in het achterhoofd is het hele gedrag van onze Tofik gewoon te begrijpen: streven naar islamisering van de nl samenleving, maar dan wél op een manier die tolerant is ten op zichte van homosexualiteit (lees: Tofik zelf).

Dat in het verleden nooit, maar dan ook nooit de islam tolerant is geweest ten opzichte van homosexualiteit mag geen beletsel vormen: de religieuze extase die de koran in mensen teweeg brengt (waarover later meer), doet onze Tofik denken dat het wel goed gaat komen.

Tofik, ik heb een boodschap voor je: het gaat je niet lukken. Niet omdat ik dat wil, maar omdat de islam zo niet in elkaar zit. Uiteindelijk ben je niets anders dan wéér een vehikel voor de islam om zich te verspreiden. Het gaat je gewoon niet lukken.

Dus stop a.u.b. de gematigde moslim uit te hangen, en kies gewoon: islam, of homo. Wel zo prettig voor jou, en beter voor de toekomst van Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen